maanantai 11. huhtikuuta 2011

Myyntiin

Heippa!

Tässä olis mun kaikki lolivaatteet jotka olisin myymässä pois. Niillä (jotka oon ite ommellu) on tunne arvoa, joten älkää ihmetelkö jos en sitte haluakkaan muudä niitä.. Ja jos suostun myymää ni kohdelkaa niitä hyvin. Ne on mun vauvoja.. =D

Mekoista pyydän 30-40 e ja hameista 20 e =)

Täällä on mekkoja ja hameita.

Lisäks vielä pari extra juttuja

Ostin joskus Terriblestä itse tehdyn tän keepin ja muhvin. Myyn tän nyt vaikka talvi onki jo kohta ohi mutta ens talveks sitte.. ;D
Nää yhteensä maiksais 20 e


Tän hatun ostin huuto.netistä joskus. Päässä noista kulmista tulee "kissan korvat". Tosi söpö ja sopii loliin hyvin.
pyytäisin 5 e

Ja jos ketään kiinnostaa kigurumit, ni mul on ruskee keskeneränen kigurumi. Sopii paremmi n. 150 cm pitkille mut pidemmillekki käy, mut lahkeet jää vaan sillo lyhyiks (oon ite 164 cm ja niinku kuvasta näkyy lahkeet on pikkuse lyhyet..). Siin ei viel oo kasvoja joten voin pyynnöstä tehä siitä vaikka majavan (niinku alkuperänen suunnitelma oliki) tai apinan tai mitä ikinä (kuhan ei mee liian vaikeeks....).

Pyytäisin siitä joku 30-40 e. Hinnast voidaan vielä sopia ihan sen mukaa, että kui vaikee naamasta tulee. =)

Yritän jaksaa laittaa vielä joskus muutaki vaatetta myyntii =)

Mun edellinen myyntipostaus on vielä täynnä myymättömiä vaatteita. Hinnoista saa tinkiä!!

Tavarat voi hakee Helsingistä tai Espoosta (mahdollisesti Vantaaltaki, mut mielellää edellämainituista). Jos ei pääse hakemaan ja pitää lähettää postilla, niin postikulut tulee lisäks hintaan. =)

Jos on kysyttävää ni kysykää toki ja voin laittaa lisäkuvia! n_n

Ei kommentteja: