perjantai 21. tammikuuta 2011

Bowling!

HI!


Today I went bowling with my dad. It was nice to see him. I havent been doing anything more than that. Really ANYTHING! I met Pin and Minka last week. But thats all.. Tomorrow we are going to traveling exhibitions and then I'm going to Arttus place to watch after hes sister while Arttus dad's going to some surgery.

I'm really looking forward to get to the next GAl me2 because I missed two last ones.. I really want to start doing something. the last months I didnt even want to do anything because somehow the divorce thing took all my strength.. But now I'm coming back to life! YAY!

JA sille anonyymille joka koimmentoi, että vaikutan jäätävältä, ja muillekki jotka on miettiny samaa: en oo välttämättä jäätävä! Ennemminki jäätyny niinku Pinja sano. Oon tosi ujo, ja usein unohan kommentoida ihan vaan sen takii et oon niin paniikis ujouteni takia! Ja viel se et (niinku ehkä tiiätte jos seuraatte mun blogii..) nii toi vanhempien eroominen ei oo ollu kauhee helppoo ja se on vieny mun voimii niinku tos ylempänä sanoinki!

Because I dont have anything else to say, I'll just post some Inspiration pics n_n









1 kommentti:

Helppounohtaa kirjoitti...

Mäkin oon tosi ujo, vaikkei välttämättä aina siltä vaikuttaskaa :S Mut mun mielestä ujous on kans hyvä juttu; ois ihan kauheeta jos kaikki ois sellasii tosi äänekkäitä ja puheliaita, ei siit tulis muutaku päälle puhumista ja väärinkäsityksii!Joukosta pitää löytyy hiljaisempiakin tyypei ^^
eww, sori tällänen avautumis kommentti :')
Mutta, pakko sanoo viel et noi kuvat on kivoja ja antaa kivasti inspistä! ^^
~Anni