keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Piilarit pilalla

Heippa!


Sekä murheellisia että iloisia uutisia:
Piilolinssit mitä en ollut kyllä koskaan saanut laitettua silmääni ovat nyt PILALLA. Tai toinen ainakin.. Nimittäin tänään kun tarkastelin niitten kuntoa ja pohdiskelin miten ikinä tulisin saamaan ne tungettua mahdottoman pieniin silmiini huomasin surukseni, että toinen linsseistä oli kuivunut! Sitten tyhmänä menin ottamaan sen käteen ja se halkesi! Eli en saanut sitä mitenkään pelastettua.. 


Toisaalta on ihanan helpottavaa tietää, että ei ole mitään kiirettä voittaa pelkonsa. On se niin ahdostavaa kun tietää, että piilolinssipari odottaa kiltitsi hyllyllä, että pääsisivät silmiini hankaamaan, sumentamaan näköäni ja ties mitä..


Mutta silti yksi linssi siis lilluu piilarinesteessä yksinään kotelossa, enkä oletettavasti tule koskaan tekemään sillä mitään. Eikä sitä viitsi myydäkkään, sillä kuka ostaisi käytetyt (tosin ne eivät koskaan ole käyneet silmässäni...) piilolinssit. Kaiken lisäksi linssi on "luonnollinen"(eli ei mikään seepra tai hymiö kuvioitu) ja turkoosi eikä mikään kokonaan valkoinen, jolloin se voisi sopia jollekkin.. vaikka GOOTILLE vain toiseen silmään.. ehkä saan sentään piilolinssinesteet tyrkytettyä jollekkin.. ja ehkä sen kotelon, mutta mitä ihmettä teen yhdele yksinäiselle piilolinssiraukalle kun en viitsisi 14 euroa roskiinkaan heittää!






Paljon teksitä tulee nyt kun en jaksa englanniksi vääntää ja suomeksi on niin paljon helpompaa.. Ehkä pitäisi lopettaa englanniksi kirjoittaminen? Se on kuitenkin hyvää harjoitusta ja kaikki blogini lukiat eivät ole kuitenkaan Suomalaisia.... Mutta pelkät kuvat saavat nyt tästä lähtien kelvata..


Koneeni on vielä sähän sekaisin... Äänet eivät kuulu, netti sentään toimii suht normaalisti. Menin poistamaan kaikki kuvanmuokkausohjelmani siinä toivissa, että voisin asentaa ne uusiksi toiselle levylle jossa on enemmän tilaa, jotta täysin täynnä olevalle levylle X tulisi tilaa. Mutta EI, kun ei picasa suostu latautumaan koneelle toista kertaa... Mikä tätä maailmaa vaivaa?


Kuvia ei välttämättä siis tule vähään aikaan.. Harmittaa, kun halusin kuitenkin tehdä sen meikkituton valmiiksi jonka jo kuvasin eilen. Ja on pari asuakin jo esiteltävänä ja tulossa on lisää...


Olen niin innoissani huomisesta! EI KOULUA! Pääsen lintsaamaan jopa uskonnon tunneilta kun on omnian avoimet ovet, eli pääsen tutustumaan seuraavaan opiskelupaikkaani 8)


Mutta vähemmän innoissani olen siitä että kynteni on pilalla! Menin repimään akryylivahvisteiset tekokynteni irti jolloin muutaman kynne pinta on aivan pilalla. Kaikki on siis pilalla, kynnet, linssit, tietokone.. Mitä vielä! =D Sentään sain laitettua äsken tilauksen Pretty Gals Shopille. En jaksa odottaa, että tavarat saapuvat Suomeen!


Pitäisi kuitenkin ensi viikoksi keksiä mitä kynsilleni teen. Jotain kivaa mutta ei liian randomia.. Eikä mulla oikein mitään koristeitakaan ole eli lakalla ja glitterillä pitäisi pärjätä.. Ensi viikolla on siis paljon tapahtumaa, mutta siitä kuitenkin myöhemmin..
Ehkä löytäisin näistä jotain inspiraatiota!










Mutta nyt pitää mennä selailemaan ja latailemaan kynsilehtiä! 8))


Hyvää yötä!

8 kommenttia:

Sanni Bella kirjoitti...

Mulla on kans turkoosit, puoleen hintaan eli 14e. Jos mun toiselle käy jotain voin ostaa haha :-----D

ongelma on että en saa niitä MILLÄÄN silmiin. Ne on kyl eka piilolinssipari mitä mulla on mutta oikeesti, yritin yks päivä pari tuntia ja kaikki yritti neuvoa, muttah.... se tarttuu aina siihen sormeen.

Toivottavasti kone korjaantuu pian!

Emmis kirjoitti...

Joo noiki oli mun ekat kans, mut mulla on niin saakelin pienet silmät et en saa venytettyy mun silmää tarpeeks et se linssi menis sinne.. aina se osuu ripsiin tai luomeen tai johonki..... =((

Sanni Bella kirjoitti...

Oikeesti mul on _ihan sama homma :< sit ku mun sisko yritti laittaa nii sillonkaa ei onnistunu.. kannattaa yrittää enemmän ehkä venyttää siitä silmän alapuolelta, koska sen pitäis venyy enemmän ja sit jotenki tunkee se siitä ja liikuttaa ylöspäin.

Okei turha mun on neuvoo kun en itekkää onnistu, mut näin oon kuullu..:/

paradoxal kirjoitti...

Se vaatii vain harjoitusta :) Kun on ekan kerran saanut piilarin silmään, se alkaa sen jälkeen sujua. Oon käyttänyt vuoden piilareita joka päivä ja hyvin olen pärjännyt, jopa tekokynsien kanssa :-D
...joo ja tekokynnet tappoi munkin kynnet. :< tosi ärsyttävää, varsinkin kun nää ei muutenkaan kasva mihinkään.

Emmis kirjoitti...

Sandy:
Siis ei se auta vaikka kuinka venyttäis kun en saa venytettyy niit tarpeeks. Pitäis repii silmä verille et se menis....

Parasoxal:
oo kyl mäki uskon et kun sen kerran saa ni se menee helposti sen jälkeen, mutta mutta... pitäis vaan olla motivaatioo harjottelemiseen.

Unknown kirjoitti...

Ei se harjotus aina riitä. Meinaan olen koko ikäni elänyt silmälasien kanssa ja piilareita siinä sivussa vieläkin joskus menee vartti saada piilarit silmiin 8(

Emmis kirjoitti...

Joo oon miettiny just tätä samaa, mut kaikki vaan valittaa et älä oo niin nynny, älä luovuta, harjottele nii kyllä se siitä. en usko et se harjotus kauheesti auttaa.. Mutta aina on toivoa! toivotaan parasta, Ehkä saan joskus venytettyy silmiäni niin äärimmilleen että piilarit sinne vahingossa eksyy.. =))

criztinita kirjoitti...

I love your style! I add u to favorites!